FAQ

W jaki sposób następuje płatność za zamówiony towar?


Oferujemy dwa sposoby dokonywania płatności: za pomocą karty płatniczej lub bezpośrednio na nasze konto bankowe: MBank 47 1140 2004 0000 3202 7840 1544 Projekt Yafo Wiktoria Fałkowska ul. Etiudy Rewolucyjnej nr 11/13 lok. 11 02-643 Warszawa




Kiedy otrzymam zamówiony towar?


Towar jest przesyłany po otrzymaniu płatności za zamówiony towar. Dostawa dokonywana jest za pomocą firmy kurierskiej DPD. Orientacyjny czas realizacji dostawy to około 1-2 dni roboczych.




Jak mogę zwrócić zamówiony towar?


Zgodnie z prawem, Klient może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może je złożyć na formularzu (dostępnym na naszej stronie internetowej) albo w innej, pisemnej formie i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub na adres mailowy contact@yafo.pl. Po przesłaniu oświadczenia prześlemy mail potwierdzający jego otrzymanie. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy jednak produktów wykonanych według indywidualnego zamówienia klienta, np. personalizowanych kartek okolicznościowych.




Ile mam czasu na zwrot zamówionego towaru?


Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy od momentu odebrania przesyłki.




Kto ponosi koszty zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy?


Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.




Kiedy nastąpi zwrot płatności po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy?


Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesłanego na adres Sklepu lub adres mailowy contact@yafo.pl. Zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Skelp może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania





there’s more…

otrzymuj wyjątkowe oferty, informacje o promocjach

i nowych produktach 

PROJEKT YAFO

Kim jesteśmy?

Nasza historia

CONNECT

Instagram

Facebook