/ ZWROT I REKLAMACJA
Odstąpienie od umowy
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
-
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres elektroniczny: contact@yafo.pl. Po przesłaniu oświadczenia na adres elektroniczny Klient otrzyma potwierdzenie otrzymania oświadczenia przez Usługodawcę.
-
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Usługodawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
-
Bezpośredni koszt zwrotu Towaru ponosi Klient. Zwrotu dokonuje się poprzez wysłanie Towaru na adres Usługodawcy.
-
Jeżeli Klient zmniejszy wartość rzeczy niewłaściwie ją użytkując, Usługodawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami.
-
Zwrot płatności obejmuje koszt zamówionego Towaru oraz koszt dostawy będący najtańszym spośród zawartych w ofercie Usługodawcy sposobów dostarczenia Towaru.
-
Usługodawca dokonuje zwrotu należności za zwrócony Towar w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie § 6 ust. 2 Regulaminu. Na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
REKLAMACJA
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji u Usługodawcy jeśli zamówiony Towar jest wadliwy.
-
Składając reklamację Klient przesyła na adres Usługodawcy reklamowany produkt, dowód zakupu i wypełnione zgłoszenie reklamacyjne, którego wzór dostępny jest w zakładce: Reklamacja i zwrot.
-
Jeżeli Towar jest wadliwy, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. W przypadku gdy naprawa lub wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, Klient może zażądać zwrotu wartości zamówionego Towaru lub obniżenia ceny.
4.. Usługodawca najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem i wypełnionym formularzem reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
-
Klient nie może odstąpić od umowy jeśli wada Towaru jest nieistotna.